Herendi Gábor esküvői blog

Esküvőszervezés négy és fél hónap alatt

Szerző: Herendi Gábor ★ 2022-08-16 19:00

Hogyan valósult meg egy magyar-namíbiai esküvő szervezése pár hónap alatt

...Valami érzést
gyönyörűt, szépet
valami hangot
valami képet
napfény ecsetje
napsugár húrja
valami újat
valamit újra
valami ősit
valami égit
valami hősit
valami régit
valami földit...

... énekli a Misztrál együttes, akik az est egyik fénypontjai voltak Anna & Christian 200 fős magyar-namíbiai esküvőjén. A dalban megfogalmazott hasonló érzésekkel kerestek meg bennünket Annáék is, hogy segítséget kérjenek az esküvőjük megszervezéséhez. Már az első alkalommal érezni lehetett, hogy egy nem mindennapi esküvő az álmuk. Christian családja, rokonai és barátai Namíbiában, valamint Dél-Afrikában élnek, így egyértelmű volt Anna és családja számára, hogy egy olyan esküvőt szeretnének megvalósítani, amely megmutat valamit a magyar hagyományokból, de közben modern, elegáns, mégsem hivalkodó, sablonoktól mentes, mindezt egy különleges környezetben.

Egy olyan esküvőt képzeltek el, ahol a legapróbb részletek is stimmelnek, a kivitelezés professzionális, az átélt pillanatok pedig egy eddig semmihez sem fogható élményt adnak a számukra.

Nem volt meglepő ez nekünk, hiszen ezek az esküvők a mi specialitásaink! :)

Sok-sok éves esküvőszervezési tapasztalattal a hátunk mögött az általunk megalkotott és levezényelt esküvőknek „párja nincs a világon”. Illetve egy azért van! Maga a PÁR ;)

De térjünk vissza Anna & Christian esküvőjére, amelynek megszervezését rekordidő alatt, vagyis pontosan 4,5 hónap alatt valósítottunk meg. Ami már fix volt az elején, az a Belvárosi Nagyboldogasszony Templom és a Budavári Lovarda, mint helyszínek, valamint a fotós személye. Innen indult a közös munkánk 2021. december végén.

Egy esküvőszervező felkérésének akkor van értelme, ha megkapja a pártól a bizalmat a munkájához. Amikor nem kell bizonygatni, hogy mit miért javaslunk, hanem meghallgatják és elfogadják a tanácsainkat, hisznek bennünk, mert meg van hozzá a szükséges tapasztalatunk, és mert ismerjük a piacot, az esküvői szolgáltatókat és az esküvői helyzeteket. Pontosan tudjuk, hogy mit miért ajánlunk és mindezekért vállaljuk is a felelősséget.

Ezt a bizalmat Annáéktól is teljes mértékben megkaptuk. A közös munka minden egyes aspektusáról tájékoztatva voltak, ők döntöttek mindenről, ha valamit másképpen szerettek volna, annak újra nekifutottunk és így szépen, lépésről-lépésre közösen fel tudtuk építeni az esküvőjüket.

A legnagyobb kihívást a legtöbb esküvőnél a dekor jelenti, ez itt sem volt másképpen. A Budavári Lovarda egy fa mennyezettel és óriási színes ablakokkal ellátott monumentális rendezvényhelyszín, amely megdolgoztatja azért a dekorosokat is. Előnye viszont, hogy nagyon jól alakítható igény szerint, vannak „trükkök”, amelyekkel be lehet lakni a teret, egy kis kreativitással hangulatossá lehet tenni a helyszínt.

Mi szervezőként elrendezési tervet készítünk a helyszínről, bútorlistát állítunk fel, stílusokat, ötleteket adunk, a dekorosokkal egyeztetünk és találjuk ki közösen, hogy mi lenne a lehető legideálisabb és látványosabb megoldás. Ügyelve arra, hogy büdzsén belül maradjunk, mi ennél az esküvőnél a bútorokkal és színekkel játszottunk és ezzel megtörtük a tér egyhangúságát. Mindenki szerint nagyon látványos lett! :)

Az esküvő sikere minden esetben csapatmunka eredménye, a szervező egyszerre egy csapat a párral és egy csapat a szolgáltatókkal is. A mi megbízónk mindig a pár, az ő érdekeiket képviseljük, az ő elképzeléseit valósítjuk meg, ez az elsődleges. Ehhez kell finomhangolnunk a szolgáltatói csapatot, amelyhez kialakított kapcsolatrendszer kell.

Elsődleges és legfontosabb feladatunk, hogy olyan esküvői szolgáltatókat ajánljunk a párnak, akik teljes mértékben passzolnak a büdzséhez, az esküvő stílusához, a pár elképzeléséhez, személyiségéhez. Hiszen akkor lesz meg mindenki között az úgynevezett „kémia”, akkor lesz gördülékeny az esküvő, akkor születnek a legjobb munkák és akkor lesz igazán boldog és elégedett a pár. Ahogy a szalvéta színe passzol az asztalterítőhöz, úgy kell passzolnia a szolgáltatónak a párhoz is.

Mivel nagyon jól ismerjük a magyarországi esküvői szolgáltatókat így rövid időn belül megtaláltuk azokat az embereket, akik még szabadok voltak ezen a napon és örömmel vállalták a felkérést.

Végezetül lehet egy profi szervezés egy esküvőn, ha nincs ki megfelelően lebonyolítsa. Ekkor jön a képbe Gábor, aki együtt „vibrál” az esküvővel és a párral. Aki mellett meg tud valósulni egy 100%-os, elegáns és finom humorral átszőtt felejthetetlen esküvő.

Az eddigi tapasztalataink is azt mutatják, hogy az esküvők szervezése Eszterrel, valamint a lebonyolítás Gáborral egy unikális és tökéletes választás a pároknak, amellyel ezen az esküvőn is meg tudtuk valósítani Annáéknek azt a valami érzést, gyönyörűt, szépet – ahogyan azt a Misztrál együttes is énekli.

Köszönjük a bizalmat!

A weboldalon közölt tartalom és fotók saját szerzői tulajdon, annak bármilyen felhasználása nem engedélyezett.
 

Wedding organizer: Eszter Benya
Master of ceremonies: Gábor Herendi
Venue: National Riding Hall
Photo: Péter Mészáros
Video: Plus Wedding Films
DJ: Best Event DJ – Gergő Vajas
Band: Mistral ensemble
Decoration: Fleur & Balloon Decor
Furniture: American chair
Cake: A pinch of cake
Desserts: Flódnis

Egy libanoni - magyar esküvő Egy libanoni - magyar esküvő Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Esküvőszervezés négy és fél hónap alatt Esküvőszervezés négy és fél hónap alatt Szerző: Herendi Gábor
Most megnyitva
Álomesküvő - Szolgáltatók a Nagy Nap előkészületeinél Álomesküvő - Szolgáltatók a Nagy Nap előkészületeinél Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Az utolsó esküvő a balatonfüredi Villa Vitae-ben Az utolsó esküvő a balatonfüredi Villa Vitae-ben Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Gasztronómiai ízutazás a Platán Gourmet étteremben Gasztronómiai ízutazás a Platán Gourmet étteremben Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
A jó ceremóniamester 7 ismérve A jó ceremóniamester 7 ismérve Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Legfontosabb szempontok egy ceremóniamester kiválasztásakor Legfontosabb szempontok egy ceremóniamester kiválasztásakor Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
EsküvőTV Herendi Gáborral 2. adás - esküvői fotósok EsküvőTV Herendi Gáborral 2. adás - esküvői fotósok Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Esküvő kiállítások és internetes esküvői fórumok Esküvő kiállítások és internetes esküvői fórumok Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Bombabiztos tippek az esküvői beszédhez Bombabiztos tippek az esküvői beszédhez Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Sírás és mosolygás egyszerre, rendhagyó esküvői szertartások Gáborral Sírás és mosolygás egyszerre, rendhagyó esküvői szertartások Gáborral Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Nyakunkon az esküvő és a vírus második hulláma Nyakunkon az esküvő és a vírus második hulláma Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Bevállalós esküvői- és szertartáshelyszínek Bevállalós esküvői- és szertartáshelyszínek Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Koronavírus vagy extrém időjárás: miért szükséges B tervet készíteni? Koronavírus vagy extrém időjárás: miért szükséges B tervet készíteni? Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Hogyan változtatja meg az esküvőszervezést a koronavírus-járvány Hogyan változtatja meg az esküvőszervezést a koronavírus-járvány Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
A villányi IT esküvő HG verzióban A villányi IT esküvő HG verzióban Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow
Bemutatkozás Bemutatkozás Szerző: Herendi Gábor
Elolvasomright arrow

e-mail cím: herendigabor@herendigabor.hu        telefon: +36 30 949 0378
back to top
esküvőszervezés